Vår kundtjänst hjälper dig

Du hittar svar på dina frågor och får hjälp med dina utmaningar från vår kundtjänst. Vi finns här för dig.

Öppna chat

 

Hitta hjälp på vårt Help Center

Hittade du det du sökte på vårt Help Center? Vi har sammanställt instruktioner på vårt Help Center om hur du använder Smartum-förmåner samt frågor och svar ur alla våra kundgruppers perspektiv. Klicka och hitta svaren snabbt till även de mest krångliga frågor!

Till Help Center

kundservice

Vår kundtjänst hjälper dig gärna

Vår kundtjänst serverar dig via chatt, e-post och telefon.

Öppetider:

Chatt:
På vardagar från 8 till 22

Telefonkundservice:
På vardagar från 10 till 14

Du kan starta chatten genom att klicka på pratbubblan i det nedre högra hörnet. Du kan nå oss via telefon 0600 149 88 * och via e-post på asiakaspalvelu@smartum.fi

*Samtal till kundtjänsten kostar utöver lokalnätsavgift eller mobiltelefonavgift 30 cent/minut, dock högst 4 euro/samtal. Om du ringer i egenskap av arbetsgivare, det vill säga som beställare av Smartum-förmåner, eller om ditt ärende gäller fakturering, debiteras endast lokalnätsavgift eller mobiltelefonavgift för samtalet.

Faktureringsuppgifter

Vi önskar att få fakturor i första hand som nätfakturor, om möjligt.

Nätfrakturor

Nätfakturaadress: 003720460178
Operatör: Liaison Technologies Oy
Förmedlarkod: 003708599126

E-post

E-postadress: scanning.europe@liaison.com

(Enda tillåtna format är pdf-fil, en faktura per fil, fakturans adressfält ska innehålla adress för pappersfakturor)

Pappersfakturor

Smartum Ab
PB 7000
16810855
00019 SSC