Etujen käyttäjät
Palveluntarjoajat
Hei palveluntarjoaja! Ruuhkautuneen asiakaspalvelumme vuoksi seteleiden tilityksissä on viivettä. Pahoittelemme odotusta etukäteen!
Tarvitsetko apua?
Aloita keskustelu asiakaspalvelubotin kanssa alla olevasta painikkeesta tai oikeassa alakulmassa näkyvästä puhekupla-ikonista.
Asiakaspalvelu
Nopeiten tavoitat meidät chat-palvelustamme.
Chatbottimme on apunasi 24/7 ja chat-asiakaspalvelutiimimme palvelee arkisin klo 8-22.
Voit aloittaa chat-keskustelun klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia. Jos et näe ikonia sivun oikeassa alareunassa aukioloaikojen puitteissa, hyväksythän sivustolla käyttämämme evästeet.
Sähköposti:
Sähköpostitse tavoitat meidät osoitteesta: asiakaspalvelu@smartum.fi
Työnantajien ja palveluntarjoajien puhelinpalvelu
Puhelinpalvelumme on toistaiseksi suljettu. Pahoittelemme ruuhkautunutta asiakaspalveluamme.
Huomaathan, että puhelinpalvelussamme käsittelemme vain työnantajien sekä palveluntarjoajina toimivien yritysasiakkaiden yhteydenottoja. Jos asiasi koskee omia Smartum-etuja ja niiden käyttöä, olethan meihin yhteydessä joko chatissa tai sähköpostitse.
*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin korkeintaan 4 €/puhelu. Työnantajille (eli Smartum-etujen tilaajille) puhelun hinta on pelkästään pvm tai mpm.
Laskutustiedot
Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.
Verkkolaskuosoite: 003727801019
Operaattori: Open Text Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126
Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)
Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC
Smartumin ilmoituskanava (Whistleblower)
Smartum tarjoaa whistleblower-palvelun yrityksen työntekijöiden ja ulkoisten osapuolten käyttöön. Alta löydät linkin ilmoituskanavaan, jossa voit tehdä ilmoituksen epäilemästäsi väärinkäytöksestä. Ilmoituksen voi tehdä täysin anonyymisti. Ennen ilmoituksen tekemistä lue tietosuojaseloste ja ohjeistus.