Telia gör underhållsarbete på lördagen den 8 maj mellan 06.00 och 16.00. Under underhållsarbetet kan det förekomma avbrott i MobileID-tjänsten och den kan inte användas för elektronisk identifiering för Smartums tjänster. 

Är du utan material?

Ladda ner material direkt till din enhet. Du kan också fylla i formuläret nedan så skickar vi dig det material du behöver. 

{{item.alt}}

Bläddra i material

Du kan ladda ner det material du vill ha direkt från länkarna nedan.

Mottagande- och redovisningsanvisningar av Smartum betalningsinstrument

Smartum-sedeln

SmartumPay-logor

Beställ material

Fylla i formuläret nedan så skickar vi dig det material du behöver.

 

smartum asiakaspalvelu, smartum tuki

Vår kundtjänst hjälper dig gärna

Vår kundtjänst är öppen på vardagar kl 10-16. Vi hjälper dig gärna i vår kundtjänstchatt. För att starta en chatt-konversation klickar du på pratbubblan i det nedre högra hörnet. Vi betjänar dig även via e-post och telefon.

Tel. 0600 149 88*
asiakaspalvelu@smartum.fi

*Samtal till kundtjänsten kostar utöver lokalnätsavgift eller mobiltelefonavgift 30 cent/minut, dock högst 4 euro/samtal. Om du ringer i egenskap av arbetsgivare, det vill säga som beställare av Smartum-förmåner, eller om ditt ärende gäller fakturering, debiteras endast lokalnätsavgift eller mobiltelefonavgift för samtalet.