Uutiset
Päivittyvää tietoa SmartumPay-kirjautumisesta
Lukuaika
2
minuuttia
|
3.2.2021
Ajankohtaista 19.2.2021: Olemme ratkaisseet suurimman osan kirjautumisongelmista. Osalla asiakkaista ongelmia saattaa kuitenkin edelleen ilmetä, ja työskentelemme ahkerasti ratkaisun löytämiseksi. Danske Bankin tunnuksia käyttävillä esiintyneissä ongelmatilanteissa on usein auttanut selaimen vaihtaminen Mozilla Firefox -selaimeksi.
Osalla SmartumPayn käyttäjistä on ollut viime aikoina vaikeuksia kirjautua SmartumPay-sovellukseen, kun he käyttävät pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta. Ongelmia on ilmennyt erityisesti Android-käyttöjärjestelmää käyttävillä henkilöillä. Olemme pahoillamme aiheutuneesta vaivasta. Päivitämme tätä artikkelia ja kerromme selvitystyön etenemisestä.
Tarkistathan, että käytössäsi uusin versio SmartumPay-sovelluksesta (versio 1.14.2.) Voit tarkistaa version SmartumPay-sovelluksesta painamalla käyttäjäikonia.
Huom! Jos kirjautuminen ei onnistu ensimmäisellä kerralla, suosittelemme kokeilemaan kirjautumista uudelleen.
Osalla ongelmaan ovat auttaneet seuraavat vinkit:
- Päivitä sovellus.
- Poista sovellus ja asenna se uudelleen. Sovelluksien latausnapit löydät alempaa.
- Käynnistä laite uudelleen.
- Päivitä laitteen ohjelmisto uusimpaan versioon.
- Mikäli olet OP:n asiakas, kirjaudu sovellukseen avainlukulistalla mobiiliavaimen sijaan.
Lisää vinkkejä ja tarkempia ohjeita löydät Help Centeristä.