Telia suorittaa huoltotöitä lauantaina 8.5. kello 06:00 - 16:00. Tänä aikana mobiilivarmenteessa saattaa esiintyä käyttökatkoja, eikä sitä voi käyttää sähköiseen tunnistautumiseen Smartumin palveluissa.

 

Valikkokuva_maksutavat

Päivittyvää tietoa SmartumPay-kirjautumisesta

Ajankohtaista 19.2.2021: Olemme ratkaisseet suurimman osan kirjautumisongelmista. Osalla asiakkaista ongelmia saattaa kuitenkin edelleen ilmetä, ja työskentelemme ahkerasti ratkaisun löytämiseksi. Danske Bankin tunnuksia käyttävillä esiintyneissä ongelmatilanteissa on usein auttanut selaimen vaihtaminen Mozilla Firefox -selaimeksi.

Osalla SmartumPayn käyttäjistä on ollut viime aikoina vaikeuksia kirjautua SmartumPay-sovellukseen, kun he käyttävät pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta. Ongelmia on ilmennyt erityisesti Android-käyttöjärjestelmää käyttävillä henkilöillä. Olemme pahoillamme aiheutuneesta vaivasta. Päivitämme tätä artikkelia ja kerromme selvitystyön etenemisestä.

Tarkistathan, että käytössäsi uusin versio SmartumPay-sovelluksesta (versio 1.15.0) Voit tarkistaa version SmartumPay-sovelluksesta painamalla asetukset-ikonia.
Huom! Jos kirjautuminen ei onnistu ensimmäisellä kerralla, suosittelemme kokeilemaan kirjautumista uudelleen.

Osalla ongelmaan ovat auttaneet seuraavat vinkit:

  • Päivitä sovellus.
  • Poista sovellus ja asenna se uudelleen. Sovelluksien latausnapit löydät alempaa.
  • Käynnistä laite uudelleen.
  • Päivitä laitteen ohjelmisto uusimpaan versioon.
  • Mikäli olet OP:n asiakas, kirjaudu sovellukseen avainlukulistalla mobiiliavaimen sijaan.

Lisää vinkkejä ja tarkempia ohjeita löydät Help Centeristä.