Toimistomme on toistaiseksi suljettu, sillä työskentelemme etänä. Tämän vuoksi seteleitä voi toimittaa Smartumin toimistolle vain postiluukusta. Tarkemmat ohjeet löydät täältä.

SmartumPay-sovellukseen on tuotu vaihtoehtoinen kirjautumistapa, jonka avulla kirjautuminen sujuu aiempaa mutkattomammin. Lue lisää

Haluatko lisää asiakkaita?

Smartumin kumppanina hyödynnät lähes 700 000 suomalaisen valtavan potentiaalin.
Teemme kaikkemme, että he himoavat ja haluavat palveluitasi,
ja että sinun tarinasi onnistuu.

Liity verkostoon

Smartum-verkostoon kuuluminen kannattaa

uusia asiakkaita

Tuhansittain uusia asiakkaita

Smartum-etujen käyttäjiä on jo noin 700 000 vastaanottamalla Smartum-maksuja saat lisää asiakkaita ja pistät kassasi kilisemään!

hyvä asiakaskokemus

Monipuolinen asiakaskokemus

Verkostoomme kuuluu jo yli 28 000 palveluntarjoajaa vastaanottamalla Smartum-maksuja tarjoat asiakkaillesi monipuolisen maksukokemuksen.

ilmainen näkyvyys

Ilmainen näkyvyys

Haluamme auttaa sinua onnistumaan kumppaninasi tarjoamme sinulle myös maksuttoman näkyvyyden käyttökohdehaussamme.
Klikkaa käyttökohdehakuun

ilmainen liittyminen

Maksuton liittyminen

Smartum-verkostoon liittyminen on täysin maksutonta maksat palvelupalkkiota vain vastaanottamistasi Smartum-maksuista.
Tutustu kumppanihinnastoon

Liity verkostoon

Maksujen vastaanottaminen

Sujuvaa ja kannattavaa

Vastaanota maksuja helposti ja pistä kassa kilisemään

Smartum-etuja käytetään niin sähköisesti kuin setelien muodossa. Molemmissa tapauksissa maksujen vastaanottaminen on uskomattoman helppoa ja nopeaa.

Sähköisten Smartum-etujen käyttäjät voivat maksaa elämyksensä SmartumPay-mobiilimaksuna. Voit halutessasi vastaanottaa Smartum-maksuja myös verkkokaupassasi tai omassa sovelluksessasi. Setelit toimivat maksuvälineenä Smartum-verkostoon kuuluvissa lounas-, liikunta- ja kulttuuripaikoissa.

Maksat palvelupalkkiota ainoastaan vastaanottamistasi Smartum-maksuista verkostoon liittyminen ja siinä oleminen on täysin ilmaista. Mikäli olet liikunta- tai kulttuurialan yrittäjä tai yrityksesi tarjoaa lounas-, hieronta-, fysioterapia- tai työmatkapalveluita, liity Smartumin kumppaniverkostoon!

Tutustu maksutapoihinPalvelupalkkiot

"SmartumPay on mahdollistanut nopean ja joustavan tavan vastaanottaa maksuja mistä ja milloin tahansa. Tästä johtuen olemme tavoittaneet verkkovalmennuksillamme asiakkaita ympäri Suomen."
– Petri Rasanen, TFW Helsinki Oy

nostokuva_checkout_leveä

Ota vastaan Smartum-maksuja helposti verkkosivuillasi

Smartum-verkkomaksu on asiakkaalle ja kumppanille turvallinen ja helppo maksuratkaisu kumppanin omilla nettisivuilla. Verkkomaksun tekeminen on nopeaa ja luotettavaa, ja ostaminen hoituu helposti yhdessä paikassa, mihin vuorokaudenaikaan tahansa.

Tarjoa asiakkaillesi mutkaton maksukokemus ja hyväksy Smartum-maksut verkossa!

Lue lisää Smartum-verkkomaksusta

smartum-maksu, smartum tilitys

Vaivatonta ja helppoa

Smartum-maksujen tilittäminen

Smartum-maksujen tilitykset kilahtavat yrityksesi tilille vaivattomasti. SmartumPay-mobiilimaksut ja verkkomaksut tilitämme joka arkipäivä. Jos vastaanotat setelimaksuja, tilitämme nekin mahdollisimman pikaisesti sen jälkeen, kun olet toimittanut setelit meille. Huom! Koronapandemian vuoksi tilitysaika on toistaiseksi enintään 21 arkipäivää.

Lue lisää

"Smartum on iso ja vakiintunut toimija, jonka työsuhde-eduilla on paljon aktiivisia käyttäjiä. Tarjoamalla Smartum-verkkomaksun palvelussamme monipuolistamme huomattavasti lippuja ostavien asiakkaiden käyttökokemusta".
– Antti Korhonen, Liveto

smartumpay

Mutkatonta maksamista SmartumPaylla

Kaikki Smartumin sähköisten etujen käyttäjät maksavat eduillaan SmartumPay-sovelluksella tai verkkomaksulla. 

Vastaanottamalla SmartumPay-maksuja varmistat ensiluokkaisen palvelun Smartumin sähköisiä etuja käyttäville asiakkaillesi ja säästät selvää rahaa. SmartumPay-maksuista sinun ei tarvitse maksaa lainkaan transaktiokuluja! Tilitämme kaikki SmartumPaylla tehdyt maksut yrityksellesi joka arkipäivä.

smartum materiaalit, smartum tuki

Kaipaatko apua tai materiaaleja?

Jos jokin jäi vaivaamaan mieltäsi, kurkkaa, löytyykö vastaus Help Centeristämme. Sieltä löydät myös kumppaneille tehdyt tulostettavat materiaalit, logot ja seteleiden kuvat.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään

Asiakaspalvelumme palvelee sinua chatin välityksellä, sähköpostitse ja puhelimitse.

Aukioloajat:

Chat-asiakaspalvelu:

Arkisin klo 8-22


Puhelinasiakaspalvelu:

Arkisin klo 10-14

Chat-keskustelun voit aloittaa klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia. Puhelimitse tavoitat meidät numerosta 0600 149 88* ja sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@smartum.fi

*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin kork. 4 €/puhelu. Mikäli soitat työnantajana eli Smartum-etujen tilaajana, tai asiasi koskee laskutusta, puhelusta veloitetaan pelkkä pvm tai mpm.