Tarvitsetko apua?

Aloita keskustelu asiakaspalvelubotin kanssa alla olevasta painikkeesta tai oikeassa alakulmassa näkyvästä puhekupla-ikonista.

Chat_napit-01

 

Löydät avun myös Help Centeristämme

Olemme koonneet Help Centeriimme kattavasti ohjeita Smartum-etujen käyttöön, sekä kysymyksiä vastauksineen kaikkien asiakasryhmiemme näkökulmasta. Klikkaa alta ja löydät nopeasti apua!

Help Centeriin

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Nopeiten tavoitat meidät chat-palvelustamme.
Chatbottimme on apunasi 24/7 ja chat-asiakaspalvelutiimimme palvelee arkisin klo 8-22.

Voit aloittaa chat-keskustelun klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää ikonia. Jos et näe ikonia sivun oikeassa alareunassa aukioloaikojen puitteissa, hyväksythän sivustolla käyttämämme evästeet


Sähköpostitse
 tavoitat meidät osoitteesta: asiakaspalvelu@smartum.fi

Laskutustiedot

Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskut

Verkkolaskuosoite: 003727801019
Operaattori: Open Text Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126

Sähköpostilaskut

Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)

Paperilaskut

Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC

Valikkokuva_asiakaspalvelu

Smartumin ilmoituskanava (Whistleblower)


Smartum tarjoaa whistleblower-palvelun yrityksen työntekijöiden ja ulkoisten osapuolten käyttöön. Alta löydät linkin ilmoituskanavaan, jossa voit tehdä ilmoituksen epäilemästäsi väärinkäytöksestä. Ilmoituksen voi tehdä täysin anonyymisti. Ennen ilmoituksen tekemistä lue tietosuojaseloste ja ohjeistus.

Tee ilmoitus nimettömästi

Tutustu sinulle tärkeisiin sivuihin