Etujen käyttäjät
Palveluntarjoajat
Asiakaspalvelumme auttaa
Löydät vastauksen kysymyksiisi ja avun haasteisiisi
asiakaspalvelustamme. Olemme täällä sinua varten.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään
Asiakaspalvelumme palvelee sinua chatin välityksellä, sähköpostitse ja puhelimitse.
Aukioloajat:
Chat-asiakaspalvelu:
Puhelinasiakaspalvelu:
Chat-keskustelun voit aloittaa klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia. Puhelimitse tavoitat meidät numerosta 0600 149 88* ja sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@smartum.fi
*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin kork. 4 €/puhelu. Mikäli soitat työnantajana eli Smartum-etujen tilaajana, tai asiasi koskee laskutusta, puhelusta veloitetaan pelkkä pvm tai mpm.
Laskutustiedot
Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.
Verkkolaskuosoite: 003727801019
Operaattori: Open Text Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126
Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)
Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC

Smartumin ilmoituskanava (Whistleblower)
Smartum tarjoaa whistleblower-palvelun yrityksen työntekijöiden ja ulkoisten osapuolten käyttöön. Täältä löydät linkin ilmoituskanavaan, jossa voit tehdä ilmoituksen epäilemästäsi väärinkäytöksestä. Ilmoituksen voi tehdä täysin anonyymisti. Ennen ilmoituksen tekemistä lue tietosuojaseloste ja ohjeistus.