Puhelinasiakaspalvelumme on kiinni keskiviikkona 22.3. henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Chat palvelee normaalisti. Katso vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin Help Centeristämme! 

Asiakaspalvelumme auttaa

Löydät vastauksen kysymyksiisi ja avun haasteisiisi
asiakaspalvelustamme. Olemme täällä sinua varten.

Help Centeriin

 

Löydä apu Help Centeristämme

Olemme koonneet Help Centeriimme ohjeita Smartum-etujen käyttöön sekä kysymyksiä vastauksineen kaikkien asiakasryhmiemme näkökulmasta. Klikkaa alta ja saat nopeasti apua kiperiinkin kysymyksiin!

Help Centeriin

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostitse, puhelimitse sekä chatin välityksellä.

Aukioloajat:

Puhelinasiakaspalvelu:

Arkisin klo 10-14

Chat-asiakaspalvelu::
Arkisin klo 8-22

Puhelimitse tavoitat meidät numerosta 0600 149 88* ja sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@smartum.fi
Chat-keskustelun voit aloittaa klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia.

*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin kork. 4 €/puhelu. Mikäli soitat työnantajana eli Smartum-etujen tilaajana, tai asiasi koskee laskutusta, puhelusta veloitetaan pelkkä pvm tai mpm.

Laskutustiedot

Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskut

Verkkolaskuosoite: 003727801019
Operaattori: Open Text Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126

Sähköpostilaskut

Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)

Paperilaskut

Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC

Tutustu sinulle tärkeisiin sivuihin