Telia suorittaa huoltotöitä lauantaina 8.5. kello 06:00 - 16:00. Tänä aikana mobiilivarmenteessa saattaa esiintyä käyttökatkoja, eikä sitä voi käyttää sähköiseen tunnistautumiseen Smartumin palveluissa.

 

Asiakaspalvelumme auttaa

Löydät vastauksen kysymyksiisi ja avun haasteisiisi
asiakaspalvelustamme. Olemme täällä sinua varten.

Avaa-chat

 

Löydä apu Help Centeristämme

Löytäisitkö etsimäsi Help Centeristämme? Olemme koonneet Help Centeriimme ohjeita Smartum-etujen käyttöön sekä kysymyksiä ja vastauksia kaikkien asiakasryhmiemme näkökulmasta. Klikkaa ja löydä vastaukset nopeasti kiperiinkin kysymyksiin!

Help Centeriin

smartum asiakaspalvelu, smartum tuki

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään

Asiakaspalvelumme palvelee sinua chatin välityksellä, sähköpostitse ja puhelimitse.

Aukioloajat:

Chat-asiakaspalvelu:

Arkisin klo 8-22
Viikonloppuisin klo 10-18 (poislukien juhlapyhät)

Puhelinasiakaspalvelu:
Arkisin klo 10-14

Chat-keskustelun voit aloittaa klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia. Puhelimitse tavoitat meidät numerosta 0600 149 88* ja sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@smartum.fi

*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin kork. 4 €/puhelu. Mikäli soitat työnantajana eli Smartum-etujen tilaajana, tai asiasi koskee laskutusta, puhelusta veloitetaan pelkkä pvm tai mpm.

Laskutustiedot

Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskut

Verkkolaskuosoite: 003720460178
Operaattori: Liaison Technologies Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126

Sähköpostilaskut

Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)

Paperilaskut

Smartum Oy
PL 7000
16810855
00019 SSC

Tutustu sinulle tärkeisiin sivuihin