Etujen käyttäjät
Palveluntarjoajat

Asiakaspalvelun aukioloajat
Asiakaspalvelumme palvelee sinua Help Centerissä, chatissa, sähköpostitse ja puhelimitse.
Chat-asiakaspalvelu:
Arkisin klo 8-22
Chat-keskustelun voit aloittaa klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia.
Sähköpostitse tavoitat meidät osoitteesta: asiakaspalvelu@smartum.fi
Puhelinasiakaspalvelu:
Ma, ti ja to klo 10-12
Puhelinpalvelumme palvelee työnantajia ja palveluntarjoajia. Edun käyttäjiä palvelemme chatin ja sähköpostin välityksellä.
Tavoitat meidät numerosta: 0600 149 88*
*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin kork. 4 €/puhelu. Mikäli soitat työnantajana eli Smartum-etujen tilaajana, puhelusta veloitetaan pelkkä pvm tai mpm.
Laskutustiedot
Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.
Verkkolaskuosoite: 003727801019
Operaattori: Open Text Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126
Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)
Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC

Smartumin ilmoituskanava (Whistleblower)
Smartum tarjoaa whistleblower-palvelun yrityksen työntekijöiden ja ulkoisten osapuolten käyttöön. Alta löydät linkin ilmoituskanavaan, jossa voit tehdä ilmoituksen epäilemästäsi väärinkäytöksestä. Ilmoituksen voi tehdä täysin anonyymisti. Ennen ilmoituksen tekemistä lue tietosuojaseloste ja ohjeistus.