Tarvitsetko apua?

Löydät vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin kattavasta ohjekeskuksesta.

Help Centeriin

 

Löydät avun Help Centeristämme

Olemme koonneet Help Centeriimme kattavasti ohjeita Smartum-etujen käyttöön, sekä kysymyksiä vastauksineen kaikkien asiakasryhmiemme näkökulmasta. Klikkaa alta ja löydät nopeasti apua!

Help Centeriin

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun aukioloajat

Asiakaspalvelumme palvelee sinua Help Centerissä, chatissa, sähköpostitse ja puhelimitse.


Chat-asiakaspalvelu:
Arkisin klo 8-22

Chat-keskustelun voit aloittaa klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia.

Sähköpostitse tavoitat meidät osoitteesta: asiakaspalvelu@smartum.fi 

 

Puhelinasiakaspalvelu:
Ma, ti ja to klo 10-12

Puhelinpalvelumme palvelee työnantajia ja palveluntarjoajia. Edun käyttäjiä palvelemme chatin ja sähköpostin välityksellä.

Tavoitat meidät numerosta: 0600 149 88*

*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin kork. 4 €/puhelu. Mikäli soitat työnantajana eli Smartum-etujen tilaajana, puhelusta veloitetaan pelkkä pvm tai mpm.

Laskutustiedot

Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskut

Verkkolaskuosoite: 003727801019
Operaattori: Open Text Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126

Sähköpostilaskut

Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)

Paperilaskut

Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC

Valikkokuva_asiakaspalvelu

Smartumin ilmoituskanava (Whistleblower)


Smartum tarjoaa whistleblower-palvelun yrityksen työntekijöiden ja ulkoisten osapuolten käyttöön. Alta löydät linkin ilmoituskanavaan, jossa voit tehdä ilmoituksen epäilemästäsi väärinkäytöksestä. Ilmoituksen voi tehdä täysin anonyymisti. Ennen ilmoituksen tekemistä lue tietosuojaseloste ja ohjeistus.

Tee ilmoitus nimettömästi

Tutustu sinulle tärkeisiin sivuihin