Asiakaspalvelumme auttaa

Löydät vastauksen kysymyksiisi ja avun haasteisiisi
asiakaspalvelustamme. Olemme täällä sinua varten.

Avaa chat

 

Löydä apu Help Centeristämme

Löytäisitkö etsimäsi Help Centeristämme? Olemme koonneet Help Centeriimme ohjeita Smartum-etujen käyttöön sekä kysymyksiä ja vastauksia kaikkien asiakasryhmiemme näkökulmasta. Klikkaa ja löydä vastaukset nopeasti kiperiinkin kysymyksiin!

Help Centeriin

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään

Asiakaspalvelumme palvelee sinua chatin välityksellä, sähköpostitse ja puhelimitse.

Aukioloajat:

Chat-asiakaspalvelu:

Arkisin klo 8-22

Puhelinasiakaspalvelu:
Arkisin klo 10-14*
 
*Puhelinasiakaspalvelu on kiinni keskiviikkoisin henkilökunnan koulutuksen vuoksi.

Chat-keskustelun voit aloittaa klikkaamalla oikeassa alakulmassa näkyvää puhekupla-ikonia. Puhelimitse tavoitat meidät numerosta 0600 149 88* ja sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@smartum.fi

*Puhelun hinta: pvm/mpm + 0,3 €/min, kuitenkin kork. 4 €/puhelu. Mikäli soitat työnantajana eli Smartum-etujen tilaajana, tai asiasi koskee laskutusta, puhelusta veloitetaan pelkkä pvm tai mpm.

Laskutustiedot

Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskut

Verkkolaskuosoite: 003727801019
Operaattori: Open Text Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126

Sähköpostilaskut

Lähetäthän laskun pdf-tiedostona osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
(Yksi lasku per tiedosto, laskussa on
osoitekentässä oltava paperilaskujen osoitetieto)

Paperilaskut

Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC

Valikkokuva_asiakaspalvelu

Smartumin ilmoituskanava (Whistleblower)


Smartum tarjoaa whistleblower-palvelun yrityksen työntekijöiden ja ulkoisten osapuolten käyttöön. Täältä löydät linkin ilmoituskanavaan, jossa voit tehdä ilmoituksen epäilemästäsi väärinkäytöksestä. Ilmoituksen voi tehdä täysin anonyymisti. Ennen ilmoituksen tekemistä lue tietosuojaseloste ja ohjeistus.

Tee ilmoitus nimettömästi

Tutustu sinulle tärkeisiin sivuihin