Virheellisen maksun palautus asiakkaalle
Kuinka palautan virheellisen maksun asiakkaalle?
- Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että hän maksaa oikealla summalla ja etutyypillä oikeaan toimipisteeseen.
- Voit kuitenkin palauttaa virheellisen maksun asiakkaalle saman vuorokauden aikana verkkopalvelussamme.
- Kirjaudu sisään, ja valitse rooliksi Toimipisteen pääkäyttäjä.
- Kohdasta "Veloitushistoria" voit etsiä kyseisen maksun ja avata sen painamalla tapahtumanumerosta.
- Palauta maksu painamalla kohdasta "Hyvitys".
- Mikäli et ehdi palauttaa maksua saman vuorokauden aikana, voit korvata virheellisen maksun asiakkaalle myös esimerkiksi lahjakortin tai vapaalipun muodossa.
- Mikäli tämäkään ei onnistu, voit pyytää palautusta asiakaspalvelustamme osoitteessa https://www.smartum.fi/asiakaspalvelu#palvelupyynto