Työnantajille
Löydät vastaukset yleisimpiin Smartum-palveluja ja etuja koskeviin kysymyksiin täältä.
Yleistä
Onko yritykselläni SmartumPlus vai Smartum Saldo
SmartumPlus
- Miten aloitan Smartum Plus -palvelun käytön?
- Miten tilaan etuja SmartumPlus -palvelussa?
- Näin suunnittelet etujen jaon helpoksi ja toimivaksi
- Näin jaat vuoden edun useammassa erässä
- Näin muistat ja palkitset lisäedulla Smartum Plus -palvelussa
- Edunkäyttäjien lisääminen, poistaminen ja muokkaus Smartum Plus -palvelussa
- Tein virheen etutilauksessa, miten toimin?
- Ryhmät ja etuprosentit Smartum Plus-palvelussa
- Edunkäyttäjien lisääminen ja päivittäminen CSV-tiedostolla
- Näin toimit, kun edunkäyttäjän työsuhde päättyy
- Laskutustietomme muuttuvat. Miten muutan yrityksemme tietoja?
- Kuinka lisään henkilön Smartum Plus-tilaajaksi? Käyttöoikeudet etujen tilaamiseen.
- Edunkäyttäjien ilmoitukset ja viestit
- SmartumPlus-sopimusehdot työnantajalle
SmartumPlus: laskutus ja raportit
Smartum Saldo
- Miten tilaan etuja Smartum Saldo-palvelussa?
- Miten tilaan lisäetua Smartum Saldo -palvelussa?
- Uusien tai puuttuvien työntekijöiden lisääminen etutilaukselle (Smartum Saldo)
- Toistuvan etutilauksen tekeminen (Smartum Saldo)
- Milloin saldo-edut näkyvät työntekijöille (Smartum Saldo)
- Milloin saamme laskun tilauksesta? Onko tilaus jo maksettu? (Smartum Saldo)
- Tilasin työntekijälle liikaa saldoa, miten palautan sitä? (Smartum Saldo)
- Miten toimin, jos työntekijäni henkilötiedot muuttuvat?
- Miten toimin, kun työntekijän työsuhde päättyy? Miten (Smartum Saldo)
- Työntekijän poistaminen Saldosta
- Yrityksemme yhteyshenkilö vaihtuu. Miten asiassa pitää toimia?
- Smartum-saldo -sopimusehdot työnantajalle