Siirry sisältöön
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Toistuvan etutilauksen tekeminen (Smartum Saldo)

Mitä tarkoittaa toistuva etutilaus ja miten sen voi tehdä?

Kun teet etutilausta, voit valita tilaukselle toistuvuuden "Toistuva tilaus" kohdassa.       --> sama tilaus toistetaan joka kuukausi. 

Toistuva tilaus sopii lounasedun jakamiseen, mutta muita etuja, kuten liikunta- ja kulttuurietua jaetaan harvemmin, esimerkiksi kerran vuodessa. Näitä ei merkitä toistuvaksi.

Tekemäsi toistuva tilaus näkyy kun kirjaudut palveluun. Toistuva tilaus lähtee automaattisesti heille, jotka ovat jo ilmoittautuneet etuun. Tilaajana voi lisätä uusia työntekijöitä mukaan jakamalla heille ilmoittautumislinkin vaikka sähköpostitse. 

Mikäli valitset edulle toistuvuuden, sinun täytyy käydä hyväksymässä toistuva tilaus joka kuukausi. Tarkistat siis kuukausittain että tilaukselle on ilmoittautuneet oikeat ihmiset, jonka jälkeen käyt vahvistamassa kyseisen kuukauden tilauksen. 

Työntekijä ilmoittautuu etuun kuukausittain. Mikäli työntekijä ei tee muutoksia, niin etu jatkuu samanlaisena. Hän myös valita vain osan työnantajan tarjoamasta edusta esim. 10 päivän lounaat. Hän voi myös valita, ettei ota sen kyseisen kuukauden lounaita ollenkaan.

💡 Työntekijöitä kannattaa ohjeistaa ottamaan vain sen verran lounasetua kuin suunnittelee tarvitsevansa, sillä vanhenevat käyttämättä jääneet lounasedut eivät palaudu yrityksen tilille. 

Huom. Mikäli et halua tilaukselle automaattista toistuvuutta, jätä valinnat "ei toistoa" ja "ei jätettävää kuukautta" paikoilleen ja ohita tämä vaihe.


saldo4