Mistä tiedät käyttääkö yrityksenne SmartumPlus vai Smartum Saldo -palvelua?
Smartum tarjoaa työnantaja-asiakkailleen kaksi eri palvelua, joihin molempiin pääset kirjautumaan Smartum.fi -sivun ylälaidasta:
Palveuissa voitte luoda ja hallinoida etuja sekä edunsaajia. Näihin palveluihin on erilliset käyttöohjeet, joten on hyvä olla selvillä, kumpaa palvelua käytätte.
(Huom! Joillakin asiakkaillamme on molemmat palvelut käytössä.)
SmartumPlus
SmartumPlus on Smartumin uusi työnantajille tarkoitettu järjestelmä, jossa etujen jako ja -hallinnointi tapahtuu. Jos yrityksesi on ruvennut tarjoamaan etuja Smartumin kautta vuoden 2022 jälkeen, käytätte todennäköisesti SmartumPlus -palvelua.
SmartumPlussaan kirjautudutaan tästä linkistä:
https://plus.smartum.fi/login
SmartumPlussaan kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
SmartumPlussan ohjeet.
Smartum Saldo
Mikäli olette olleet Smartumin asiakas jo muutaman vuoden, käytätte todennäköisesti vanhempaa Smartum Saldo -palvelua.
Smartum Saldoon kirjaudutaan tästä linkistä:
https://extranet.smartum.fi/login
Smartum Saldoon kirjaudutaan Smartum-tunnuksilla, eli sähköpostiosoitteella ja salasanalla.
Smartum Saldon ohjeet.