Kun haluat tilata työntekijöillesi etuja Smartum Plus -palvelusta, rekisteröidy ensiksi palveluun verkkopankkitunnuksilla, lisää yrityksen tiedot ja hyväksy sopimusehdot. Sitten pääsetkin jo tilaamaan.
Viimeksi päivitetty: 31.3.2025.
Uuden yrityksen rekisteröiminen palveluun
1. Jos yrityksesi ei ole aikaisemmin tilannut työsuhde-etuja Smartum Plus -palvelusta, aloita rekisteröitymällä palveluun henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Rekisteröityminen ei sido sinua etujen tilaamiseen.
Rekisteröidy Smartum Plus -palveluun tästä
2. Siirry vasemman reunan alalaidasta "Lisää uusi yritys" -näkymään.
3. Täytä yrityksen nimi, y-tunnus, osoite ja laskutustiedot (verkkolasku tai lasku sähköpostiin) sekä laskutusviite.
4. Hyväksy Smartumin sopimusehdot.
5. Tallenna.
Seuraavaksi lisätään työntekijät palveluun ja tämän jälkeen tilataan etu/edut.