Miten aloitan Smartum Plus -palvelun käytön?

Kun haluat tilata työntekijöillesi etuja Smartum Plus -palvelusta, rekisteröidy ensiksi palveluun verkkopankkitunnuksilla, lisää yrityksen tiedot ja hyväksy sopimusehdot. Sitten pääsetkin jo tilaamaan.

Viimeksi päivitetty: 31.3.2025.

Uuden yrityksen rekisteröiminen palveluun 

1. Jos yrityksesi ei ole aikaisemmin tilannut työsuhde-etuja Smartum Plus -palvelusta, aloita rekisteröitymällä palveluun henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Rekisteröityminen ei sido sinua etujen tilaamiseen.



Rekisteröidy Smartum Plus -palveluun tästä


2. Siirry vasemman reunan alalaidasta "Lisää uusi yritys" -näkymään.

Näyttökuva 2025-4-29 kello 14.30.18


3. Täytä yrityksen nimi, y-tunnus, osoite ja laskutustiedot (verkkolasku tai lasku sähköpostiin) sekä laskutusviite. 

Näyttökuva 2025-4-29 kello 14.31.24

4. Hyväksy Smartumin sopimusehdot. 
5. Tallenna. 

Seuraavaksi lisätään työntekijät palveluun ja tämän jälkeen tilataan etu/edut.