Miten huoltobudjettia käytetään
Mikäli huoltobudjetti on hyväksytty pyöräetuun mukaan, asiakas voi tilata huollon ja käyttää siihen huoltobudjettiaan.
Teidän tulee olla yhteydessä Smartumiin (pyoraetu.kumppanit@smartum.fi) ja ilmoittaa meille asiakkaan Smartum-koodi ja pyytää tarkistamaan onko pyörällä huoltobudjettia.
Kun olette saaneet meiltä hyväksynnän, voidaan pyörä huollattaa Smartumin laskuun.
On myös mahdollista, että asiakas maksaa osan huollosta teille suoraan, ja osan huoltobudjetilla. Näin ollen laskutatte Smartumia siltä osalta, joka kuuluu huoltobudjetista veloitettavaksi.
Miten toimin kun asiakas haluaa lisätä huoltobudjetin työsuhdepyöräänsä
Mikäli Smartumin työsuhdepyörän haltija haluaa lisätä huoltobudjetin pyöräänsä, heidän tulisi lähettää meille sähköpostia osoitteeseen pyoraetu.edunsaajat@smartum.fi. Teemme tarkistuksen onko pyöräedussa jäljellä edun arvoa huoltobudjetin lisäämiselle, ja vastaamme asiakkaalle. Jos huoltobudjetti saadaan lisättyä, voi sitä käyttää heti.
Smartumin laskutustiedot pyörähuollon laskuttamiseksi asiakkaan huoltobudjetista
Laskulla tulee olla yksilöitynä seuraavat tiedot:
Huollon sisältö
Mahdollinen liikkeessä maksettu osuus
Pyörän koodi
Edunsaajan sähköpostiosoite
Etua jakavan yrityksen nimi
Huomioittehan laskuilla myös laskusäädösten mukaisen arvonlisäveroerittelyn.
Pyydämme lähettämään laskut ensisijaisesti verkkolaskuna:
Saaja: Smartum Oy
Y-tunnus: 2780101-9
Verkkolaskuosoite: 003727801019
Välittäjän tunnus: 003708599126
Operaattori: OpenText
Mikäli verkkolasku ei ole mahdollinen, voi laskun lähettää pdf-laskuna sähköpostilla osoitteeseen scanning.europe@liaison.com (yksi lasku per tiedosto). Laskulla tulee lukea Smartumin laskutusosoite, joka on:
Smartum Oy
PL 7000
16810871
00019 SSC