Telia suorittaa huoltotöitä lauantaina 8.5. kello 06:00 - 16:00. Tänä aikana mobiilivarmenteessa saattaa esiintyä käyttökatkoja, eikä sitä voi käyttää sähköiseen tunnistautumiseen Smartumin palveluissa.

 

Smartum-maksukortti-RIP

Maksaminen on siirtynyt mobiiliin

Kuten vuoden 2020 alussa tiedotimme, 1.1.2021 alkaen Smartum-maksukortteja ei voi enää käyttää, ja Smartumin työsuhde-edut siirtyvät mobiiliin. Sähköisillä Smartum-eduilla maksaminen tapahtuu nyt SmartumPay-mobiilisovelluksella tai verkossa. Asiakkaillemme muutos tuo sekä arjen helppoutta että kustannussäästöjä.

SmartumPay säästää kustannuksia ja luontoa

 SmartumPayn käyttö säästää työnantajan kustannuksia, kun maksukortteja ei tarvitse tilata työntekijöille. Säästöt voidaan siis sijoittaa suoraan työntekijöiden hyvinvointiin. Palveluntarjoajat taas hyötyvät transaktiokulujen pois jäämisestä. Muovisista korteista luopuminen on myös palvelus ympäristölle ja askel kohti vastuullisempaa tulevaisuutta.

Edellisvuoden alussa lahjoitimme jokaisesta SmartumPay-mobiilisovelluksella tehdystä maksusta 10 senttiä John Nurmisen Säätiölle Itämeren suojeluun.

Mutkatonta maksamista

SmartumPayn avulla maksaminen on näppärää ja nopeaa. Sovelluksen avulla pysyt myös jatkuvasti kartalla etujesi määrästä, voimassaoloajasta ja maksutapahtumistasi, jolloin voit keskittyä oleelliseen, eli etujesi käyttöön ja hyvinvointisi ylläpitämiseen sinulle sopivalla tavalla.  

SmartumPay käy jo lähes kaikissa palveluntarjoajaverkostomme 27 000 toimipisteessä, ja verkostomme laajenee jatkuvasti, joten mahdollisuuksia etujen käyttöön riittää! Mikäli huomaat jonkin käyttöpaikan puuttuvan verkostostamme, SmartumPayn kautta voit kätevästi vinkata meille paikasta ja me hoidamme loput.

Lue lisää täältä, miten SmartumPay helpottaa hyvinvointieduista maksamista olit sitten palveluntarjoaja tai edunkäyttäjä!

Lataa ilmainen SmartumPay-sovellus sovelluskaupoista!