1. Help Center
  2. Työntekijöille
  3. Maksaminen ja sovelluksen käyttäminen

Tein virheellisen maksun. Kuinka toimin?

On aina maksajan vastuulla huolehtia, että Smartum-eduilla maksaessaan hän maksaa oikealla summalla oikeaan toimipisteeseen. Et voi itse peruuttaa virheellisesti tekemiäsi maksuja. Huolehdithan siis aina ennen maksun vahvistamista, että olet varmasti maksamassa oikeaan toimipaikkaan, oikealla summalla ja oikealla etutyypillä.

Mikäli maksu on tehty väärällä summalla, pyydä palveluntarjoajaa mitätöimään maksu Smartumin verkkopalvelussa saman päivän aikana ja tee maksu sitten oikealla summalla.

Jos olet vahingossa tehnyt maksun väärään toimipaikkaan, ole yhteydessä kyseiseen toimipaikkaan ja pyydä palveluntarjoajaa mitätöimään maksu Smartumin verkkopalvelussa saman päivän aikana ja tee uusi maksu oikealle toimipaikalle.

Jos huomaat virheellisen maksun vasta myöhemmin, olethan yhteydessä palveluntarjoajaan jolle maksoit, jotta voitte sopia maksun korvaamisesta ensisijaisesti jollain toisella tapaa. Tarvittaessa palveluntarjoaja voi olla yhteydessä asiakaspalveluumme maksun palauttamiseksi.