Miten teen reklamaation työsuhdepyörästä?

Jos havaitset työsuhdepyörässäsi vikaa, täytä ensiksi reklamaatiolomake (tulossa) Smartumin sivuilla. Lähetämme saman tien tiedot reklamaatiosta pyöräliikkeelle. Reklamaation hoidat yhdessä pyöräliikkeen kanssa.

Jos työsuhdepyörässäsi on vikaa tai joudut palauttamaan pyörän jostain muusta syystä (esim. olet saanut väärän tuotteen), lähetä ensiksi reklamaatio Smartumin kautta pyöräliikkeelle. Ota sitten yhteyttä pyöräkauppaan ja sovi toimintatavasta. Pyöräkauppias on saanut reklamaation tiedot Smartumilta sähköpostiin. Reklamaatio tulee tehdä 14 päivän kuluessa pyörän vastaanottamisesta.

Pyöräkauppias ehdottaa vian korjaustapaa. Myös Smartumin täytyy hyväksyä ratkaisu. Sinun vastuullasi on pyörän tai viallisen osan toimittaminen korjattavaksi, ellei asiasta toisin sovita.

Selkeästi pyörän takuuseen kuuluvat korjaukset ovat maksuttomia. Epäselvissä tilanteissa voi myös pyörän käyttäjälle koitua kustannuksia. Pyörän käyttäjä voi joutua vastaamaan reklamaatiotapauksissa esim. mahdollisista uusista toimituskustannuksista kotimaan sisällä.