1. Help Center
  2. Työntekijöille
  3. Edun käyttöönotto ja etuun ilmottautuminen

Miksi etuni eivät näy sovelluksessa?

1. Mikäli edut eivät näy SmartumPay-sovelluksessasi, varmistathan, että olet aktivoinut edut käyttösi.

2. Mikäli olet ollut esimerkiksi opinto- tai vanhempainvapaalla, on mahdollista, että edut eivät ole olleet käytössä vapaan aikana. Työnantajilla on erilaisia käytäntöjä tämän säätelyn suhteen. Kysythän asiaa siis työnantajaltasi.

3. Mikäli työsuhteesi on päättynyt, on työnantajasi mahdollisesti poistanut edut käytöstäsi.

4. Mikäli edut ovat vanhentuneet, eivät ne enää näy sovelluksessa. Huolehdithan siis että vanhenemispäivä on tiedossasi, jotta edut tulee käytetyksi ennen vanhenemista. Vanhentuneita etuja ei voi käyttää, eikä niiden käyttöaikaa voi pidentää.

5. Edut ovat saattaneet poistua näkyvistä, jos työnantaja on tehnyt tilausportaalissa muutoksia. Kysythän asiaa siis työnantajaltasi. Mikäli työnantaja ei tiedä, mistä kyseinen ongelma voi johtua, tulee työnantajan olla yhteydessä asiakaspalveluumme.