Smartum-Liikuntaetu-jooga-nainen

Sinustako Smartumin Content Marketing Specialist?

Oletko idearikas ja innostava viestinnän ja sisällöntuotannon asiantuntija, jota motivoi yksilöllisen hyvinvoinnin edistäminen? Hienoa – saatat olla juuri se, jota etsimme joukkoomme!

Mitä pääset tekemään Smartumilla?

Content Marketing Specialistin roolissa vastaat Smartum-kumppaneille kohdennetun markkinointi- sekä asiakasviestinnän suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä. Tavoitteenasi on ennen kaikkea pitää kohderyhmäsi ajan tasalla tärkeistä muutoksista sekä innostaa heitä yhteistyösisällöllä ja kampanjoilla.

Samalla varmistat, että viestintäsisältö on osaltaan luomassa parasta mahdollista asiakaskokemusta ja kumppaneille toimittamamme, etujen käyttäjille suunnatut sisällöt ja ohjeistukset ovat ajan tasalla. Myös markkinoinnillinen sisällöntuotanto kuuluu toimenkuvaasi. Tuottamasi sisällöt kohdistuvat pääosin Smartum-kumppaneille, mutta tarvittaessa sinulta löytyy ideoita ja heittäytymistä myös Smartumin edunsaajille suunnatussa sisällöntuotossa. 

Tehtäviisi kuuluvat

  • yhteistyö Smartum-verkoston kanssa.
  • asiakasviestinnän ja markkinoinnin laadukas ja tuloksellinen suunnittelu, toteutus ja kehittäminen eri kanavia ja keinoja hyödyntäen.
  • markkinointi- ja viestintäjärjestelmien sekä työkalujen hallinnointi.
  • jatkuva sisältöjen ja kampanjoiden ideointi.
  • some-kanavissa tapahtuvan maksetun mainonnan suunnittelu, toteutus, seuranta ja optimointi.
  • uutiskirjeiden ja blogien koordinointi ja sisällöntuotanto.
  • verkkosivujen, sovelluksen sekä muiden omien kanavien ja asiakasmateriaalien sisällöntuotanto ja päivittäminen.
  • asiakaspolkujen kehittäminen.
  • mediasuhteiden suunnittelu, toteutus ja hoitaminen.
  • brändimielikuvan kehitys kumppaniliiketoiminnassa.
  • some-keskustelujen seuranta ja osallistuminen keskusteluihin yritysviestinnän näkökulmasta.

Mitä odotamme sinulta?

Roolisi Smartumilla tulee olemaan mielenkiintoinen ja monipuolinen. Tylsiä päiviä ei tässä työssä tule vastaan! Menestyt tehtävässä parhaiten, jos

  • sinulla on kaupallinen, markkinointiin tai viestintään suuntautunut koulutus.
  • sinulla on vähintään 3 vuoden työkokemus itsenäisistä sisällöntuotannon tehtävistä sekä some-mainonnasta. Olet rakentanut Facebookissa myös isompia kampanjakokonaisuuksia.
  • olet tottunut seuraamaan ja optimoimaan some-mainontaa ja kehittämään sen raportointia.
  • sinulla on kyky tuottaa selkeää, informoivaa sekä innostavaa kirjallista viestintää suomeksi ja englanniksi. Ruotsinkielen osaaminen katsotaan eduksi. Kommunikoit sujuvasti suullisesti sekä suomeksi että englanniksi.
  • sinulla on kokemusta asiakasviestinnän suunnittelusta, kehittämisestä sekä toteutuksesta. 
  • MS Office -ohjelmien lisäksi hyödynnät sujuvasti Adobe Photoshopia ja Indesignia tuottaessasi sisältöjä eri kanaviin.
  • sinulla on kokemusta vähintään yhden uutiskirjetyökalun päivittäisestä käytöstä sekä HubSpotista tai muusta vastaavasta ohjelmasta.
  • seuraat aktiivisesti mitä ympäröivässä yhteiskunnassa tapahtuu ja hyödynnät tietoa sisältöjen suunnittelussa.
  • sinulla on perusymmärrys hakukoneoptimoinnista ja mainonnasta. 
  • ymmärrät vahvan brändin merkityksen ja osaat hyödyntää some-kanavia yhdenmukaisen brändimielikuvan vahvistamisessa.
  • sinulla on asiakaslähtöinen, tavoitteellinen ja kehittävä ote työhösi. Osaat optimoida työtäsi datan avulla. 
  • sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot.
  • olet järjestelmällinen ja nautit tarkkuutta vaativista työtehtävistä.
  • kykenet ohjaamaan omaan vastuualueesi kuuluvia tehtäviä itsenäisesti ja priorisoit toimenpiteitä ja ajankäyttöäsi liiketoiminnan tavoitteisiin pohjautuen.

Lisäksi erotut eduksesi, jos sinulla on kokemusta mobiilisovelluksen käytön aktivoimisesta kuluttajapuolella.

Meille on tärkeää, että jaat arvomme Avoin, Utelias ja Rohkea. Olet avoin kohdatessasi ihmisiä ja näkökulmia, utelias etsiessäsi parhaita ratkaisuja ja haastaessasi omaa ajatteluasi, ja olet rohkea kokeilemaan sitäkin, mitä ei ole aiemmin kokeiltu. Omaksut oman osaamisesi jatkuvan kehittämisen osana työnkuvaasi.

Mitä tarjoamme?

  • Sinua odottavat dynaamiset ja työstään innostuneet tiimikaverit, joiden kanssa voit sparrata ajatuksiasi ja ideoitasi.
  • Meillä tuetaan työn ja muun elämän tasapainoa sekä vaalitaan inhimillistä työkulttuuria. Kellokortteja meillä ei tunneta, koska luotamme siihen, että jokainen osaa suunnitella oman työaikansa parhaiten.
  • Tarjoamme kilpailukykyisen palkan lisäksi monipuoliset Smartumin työsuhde-edut, kattavan työterveyshuollon, modernit työvälineet sekä mahdollisuuden käyttää 3 tuntia viikossa työaikaa palautumisen, esimerkiksi liikuntaan tai kulttuuriin.
  • Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Voit kuitenkin tehdä töitä joustavasti sekä etänä että toimistolla.
  • Smartumilla voit olla rennosti oma itsesi!

Hakuohjeet


Innostuitko? Lähetä meille CV:si sekä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveen kera mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.8.2022 osoitteeseen rekry@smartum.fi. Täytämme tehtävän heti kun löydämme sopivan tekijän, joten kannattaa lähettää hakemus mieluiten jo vaikka tänään. Jos haluat kysyä tehtävästä tarkemmin, voit soittaa Head of Partner and Beneficiary Business Operations Maria Meurmanille (+358 505388876) tiistaista perjantaihin klo 15-16 välisenä aikana. 

Yritysesittely

Smartum on suomalainen perheyritys, joka on edistänyt yksilöllistä hyvinvointia vuodesta 1995 lähtien. 13 000 työnantaja-asiakastamme tarjoavat työntekijöilleen Smartumin työsuhde-etuja, joiden piirissä on lähes 700 000 työntekijää. Smartumin valtakunnallinen palveluntarjoajaverkosto koostuu yli 28 000 yrityksestä, joissa maksun voi kuitata Smartum-eduilla.