Tervetuloa Smartumin uusille verkkosivuille! Katso lisätietoja uusilla verkkosivuillamme navigoinnista täältä.

wolt_blog_iso

Smartumin lounasetu Woltiin – myös 10,70 € ylittävät tilaukset entistä helpompi maksaa kerralla

Odotettuja ilouutisia Smartumin sähköisen lounasedun käyttäjille: Smartumin sähköisellä lounasedulla eli lounassaldolla voi nyt tilata aterian Woltin verkkosivuilta osoitteesta www.wolt.com. Myös mahdollisen 10,70 euroa ylittävän summan voi maksaa omalla pankki- tai luottokortilla. Ratkaisu helpottaa Smartumin asiakkaiden ruokarumbaa niin arjessa kuin vapaa-ajalla. Lounasedun käyttäjät voivat näin myös tukea paikallisten ravintolayritysten toimintaa.

Vaikka koronaepidemian vuoksi tehtyjä rajoituksia onkin alettu purkamaan, suuri osa suomalaisista viettää edelleen suuren osan arjestaan ylimääräisiä ihmiskontakteja vältellen. Kevään aikana lähes 60 prosenttia suomalaisista siirtyi etätöihin, ja hallitus suosittelee etätyöskentelyä ainakin alkusyksyyn asti. Arjen ruokahuolto on koettu kuormittavaksi etenkin lapsiperheissä, ja yhä useammat ovatkin alkaneet tilata ravintoloista lounasannoksia kotiinkuljetuksella.

Työnantajan tarjoaman lounasedun käyttäjät eivät ole kuitenkaan pystyneet hyödyntämään lounasetuaan lounasannosten kotiinkuljetusta tarjoavien yritysten sovelluksissa ja verkkopalveluissa. Tähän verottaja toi helpotuksen sallimalla maaliskuun lopussa myös kotiinkuljetusmaksun maksamisen lounasedulla. Lounasedun maksimisumma päätettiin pitää 10,70 eurossa.

Kotiinkuljetusmaksu nostaa kuitenkin tilauksen arvon usein maksimisumman yli, ja tilausvaiheessa asiakas ei ole voinut valita useampaa kuin yhtä maksutapaa samalle tilaukselle. Lounasedun käyttö on osoittautunut hankalaksi myös silloin, kun asiakas haluaisi tilata samalla lounaat koko perheelleen.

Näihin asiakkaiden ongelmiin Smartum ja Wolt toivat ratkaisun, joka palvelee Smartumin lounasetuasiakkaita. Kun Smartumin lounasedulla voi maksaa tilauksia www.wolt.com:issa ja mahdollisen 10,70 euroa ylittävän summan voi maksaa omalla pankki- tai luottokortilla, voi lounaat tilata samalla isommallekin perheelle, tai annoksia voi tilata kerralla useamman päivän tarpeisiin. Ratkaisu noudattaa täysin verottajan ohjeita koskien lounasedun käyttöä, ja asiakkaalle se on hyvin yksinkertainen.

Asiakkaat kaipaavat vaivattomia mahdollisuuksia lounasedun käyttöön

Smartumin sähköistä lounasetua käytetään tuhansissa yrityksissä ympäri Suomen. Woltin palvelut ovat tarjolla jo tällä hetkellä 21 paikkakunnalla, ja toiminta-alue laajenee jatkuvasti. Sekä Smartumilla että Woltilla on huomattu, että asiakkaat kaipaavat vaivattomia vaihtoehtoja lounasedun käyttöön erityisesti uudessa poikkeuksellisessa arjessamme. Nyt Smartumin lounasedun käyttäjät pääsevät nauttimaan Woltin ravintolakumppaneiden laajasta tarjonnasta helposti ja turvallisesti.

– Olemme todella innoissamme yhteistyöstämme Woltin kanssa. Meille on tärkeää, että voimme tarjota asiakkaillemme yksilöllisiä ja arkea helpottavia vaihtoehtoja oman hyvinvoinnin edistämiseen. Tässä ajassa, jossa tehdään paljon etätöitä ja vietetään aikaa kotosalla, mahdollisuus lounasedun käyttöön Woltin palvelussa tuo takuulla toivottua vaihtelua ja helpotusta. Smartumin avointen rajapintojen ansiosta työsuhde-eduilla voi maksaa nyt palveluntarjoajien verkkokauppojen lisäksi heidän omissa mobiilisovelluksissaan tai verkkopalveluissaan, iloitsee Smartumin Chief Digital Officer Ilkka Auer.

– Olemme saaneet lukemattomia toiveita lounasedulla maksamiseen liittyen, ja siksi on erittäin hienoa päästä kertomaan yhteistyöstä Smartumin kanssa. Smartum-lounasedulla maksaminen on tehty asiakkaille mahdollisimman helpoksi, ja edun maksimimäärän ylittävän osuuden voi maksaa Woltissa kätevästi omalla luottokortilla. Smartum-lounasedun tuominen maksutavaksi tekee myös suosikkiravintoloiden tukemisen asiakkaillemme entistä helpommaksi, jatkaa Woltin Suomen-maajohtaja Henrik Pankakoski.

Smartum-maksutapa on alkuun käytettävissä vain Woltin verkkosivuilla eli osoitteessa www.wolt.com.

Lisätiedot:

Ilkka Auer, 040 085 3069, ilkka.auer@smartum.fi
Henrik Pankakoski, 044 477 7498, henrik.pankakoski@wolt.com

Smartum on suomalainen perheyritys, joka on vaikuttanut suomalaisen työelämän inhimillistymiseen jo vuodesta 1995 lähtien. Yli 13 000 työnantaja-asiakasta tarjoaa henkilöstölleen Smartumin hyvinvointietuja, joiden piirissä on lähes miljoona työntekijää. Smartumin valtakunnallinen kumppaniverkosto koostuu yli 25 000 yrityksestä, joissa maksun voi kuitata Smartum-maksuvälineillä.

Wolt on suomalainen vuonna 2014 perustettu teknologiayritys, joka välittää ravintolaruokaa omalla verkkoalustallaan 22 maassa ja 80 kaupungissa. Woltin mobiilisovelluksella tai verkkosivuilla asiakkaat voivat tilata ruokaa alustan kumppaniravintoloista ja joko noutaa ruoan itse tai saada sen kotiinkuljetettuna. Woltilla on yli 1000 työntekijää, 10 000 ravintolakumppania, 20 000 lähettikumppania ja 5 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää. Yrityksen toimitusjohtaja on Miki Kuusi. Wolt on kerännyt 150 miljoonaa euroa rahoitusta sijoittajilta, joihin lukeutuvat muun muassa ICONIQ Capital, Highland Europe, 83North, EQT Ventures, Inventure, Lifeline Ventures, Supercellin perustaja ja toimitusjohtaja Ilkka Paananen sekä entinen Nokian hallituksen puheenjohtaja Risto Siilasmaa.

wolt_blog_ajankohtaista

Smartum on nyt Woltissa!

Odotettuja ilouutisia Smartumin sähköisen lounasedun käyttäjille: Smartumin sähköisellä lounasedulla eli lounassaldolla voi nyt tilata aterian Woltin verkkosivuilta osoitteesta www.wolt.com!

Myös mahdollisen 10,70 euroa ylittävän summan voi maksaa omalla pankki- tai luottokortilla. Ratkaisu helpottaa Smartumin asiakkaiden ruokarumbaa niin arjessa kuin vapaa-ajalla.