Asiakaspalvelumme on väliaikaisesti ruuhkautunut ja keskitämme palvelumme sähköisiin kanaviin. Pahoittelemme pitkittyneitä vastausaikoja ja pyrimme vastaamaan viesteihinne mahdollisimman pian. Puhelinpalvelumme on väliaikaisesti tavoitettavissa arkisin klo 10-13. Chat palvelee kuten normaalisti arkisin klo 8-22. Voit myös katsoa löytäisitkö vastauksen kysymykseesi Help Centeristämme!

saldoa_jatketaan

Smartum pidentää 1.1.-31.3.2021 vanhenevien  saldo-etujen voimassaoloaikaa

Smartum-etujen käyttömahdollisuudet ovat jälleen kaventuneet, joten päätimme jatkaa kaikkien aikavälillä 1.1.-31.3.2021 vanhenevien sähköisten saldo-etujen voimassaoloaikaa 30.6.2021 asti.

Me Smartumilla haluamme, että etujemme käyttäjät voivat edistää hyvinvointiaan itselleen mieluisalla tavalla, kunhan epidemiatilanne hellittää. Pidensimme vanhenevien saldo-etujen voimassaoloaikaa kuudella kuukaudella jo syksyllä, mutta etujen käyttömahdollisuudet ovat edelleen rajalliset. Tämän vuoksi päätimme pidentää voimassaoloaikaa vielä kertaalleen.

Vanhenevien saldo-etujen voimassaolon pidentämisen johdosta etujemme käyttäjät voivat hyödyntää Smartum-etujaan juuri itselleen parhaimmalla tavalla sitten, kun siihen on paremmat mahdollisuudet. Edun uuden vanhenemisajan voi tarkistaa kätevästi esimerkiksi SmartumPay-mobiilisovelluksesta

Monta turvallista tapaa Smartum-etujen käyttöön

Smartumin etuja voi käyttää koronaturvallisesti myös etänä ja ennakkoon. Tekemistä löytyy joka lähtöön – voit esimerkiksi käyttää kulttuurisaldoasi elokuvalippuihin Finnkinon verkkokaupassa tai lounassaldoasi Woltin verkkosivuilla, ja tilata herkut suoraan kotiovelle.

Liikuntasaldoasi voit hyödyntää etänä tai ennakkoon aina online-joogasta golfiin, ja hierontasaldollasi voit ostaa esimerkiksi hierontalahjakortin omaan käyttöösi tulevaisuuden niskajumeja hoitamaan! Löydät päivittyvän listan kaikista kontaktivapaista tavoista etujemme käyttöön verkkosivuiltamme.