Olemme päivittäneet tietosuojaselosteita koskien mm. asiakkaiden informointia tietosuojaselosteiden muutoksista. Tutustu tarkemmin

Oletko uusi liiketoimintajohtajamme?

Oletko sinä uusi liiketoimintajohtajamme?

Sytytkö asiakaskokemuksen kehittämisestä, digitaalisesta liiketoiminnasta, datasta ja työhyvinvoinnista? Etsimme joukkoomme liiketoimintajohtajaa, joka on varustettu vahvalla digitaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen osaamisella sekä ihmisläheisellä johtamisotteella.

Tehtävässä vastaat Smartumin myynnin, markkinoinnin ja asiakasymmärryksen kokonaisuudesta. Vastuullasi on digitaalisen liiketoiminnan, asiakaskokemuksen ja datan hyödynnettävyyden kehittäminen ja liiketoiminnan tuloksellisuus. Smartumin johtoryhmän jäsenenä pääset vaikuttamaan laajasti koko yrityksen suuntaan ja toimintaan.

Me Smartumissa uskomme, että työkulttuurin on muututtava. Tarvitsemme inhimillistä, joustavaa kulttuuria, joka ottaa huomioon yksilölliset tarpeet ja tukee työn ja muun elämän tasapainoa. Tämän muutoksen eteen olemme tehneet töitä jo useamman vuoden ajan. Tervetuloa joukkoomme, jos tunnet intohimoa olla osa tätä muutosta ja rakentaa inhimillisempää suomalaista työelämää.


Etsimme ihmistä, jolla on

  • Vahva digitaalisen liiketoiminnan ja datan hyödyntämisen osaaminen
  • Kokemusta asiakaskokemuksen kehittämisestä
  • Digitaalisen myynnin ja markkinointiautomaation osaamista
  • Myynnin ja markkinoinnin osaamista
  • Ratkaisuhakuinen ja aikaansaava työskentelytapa
  • Ihmisläheinen ja innostava johtamisote sekä halu onnistua yhdessä
  • Kokemusta johtoryhmätyöskentelystä ja muutosjohtamisesta
  • Kiinnostus oppia ja jakaa omaa osaamista
  • Erinomaiset vuorovaikutustaidot ja esiintymiskyky
  • Sujuva suomen- ja englannin kielen taito

Tehtävän hoitamisessa sinulle on etua kokemuksesta

  • Brändin kehittämisestä

  • BtoB- ja BtoC-asiakkuuksista
  • Teknologiamyynnistä
  • Teknologiakehittämisen kanssa työskentelystä
  • Strategian toimeenpanosta
  • Itseohjautuvien tiimien valmentavasta johtamisesta
  • Ketterän kehittämisen menetelmistä ja OKR-mallista
  • Palvelumuotoilusta

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Mielenkiintoisen roolin liiketoiminnan uudistajana ja kasvun luojana
  • Mahdollisuuden kehittää konkreettisia ratkaisuja hyvinvoinnin edistämiseen
  • Innostavan kasvustrategian
  • Vapautta ja vastuuta
  • Innostuneista asiantuntijoista koostuvan työyhteisön, hallituksen ja omistajien vankan tuen
  • Laajat työsuhde-edut sisältäen mahdollisuuden käyttää kolme tuntia viikossa työaikaa liikuntaan tai kulttuuriin
  • Inhimillisen ja rennon työkulttuurin, jossa sinun ei odoteta työskentelevän 24/7
  • Vapauden valita työskenteletkö etänä vai viihtyisissä tiloissamme Helsingin ydinkeskustassa

Kiinnostuitko?

Lähetä meille CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi sekä palkkatoiveesi 24.11.2021 mennessä osoitteeseen rekry@smartum.fi. Täytämme tehtävän kuitenkin heti, kun löydämme sopivan tekijän. Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Kristiina Lindh, puh. 0504400308, kristiina.lindh@smartum.fi. Puhelimitse saat Krissen parhaiten kiinni 9.-12.11. klo 14-16 15.-17.11. klo 15-16.

Keitä olemme?

Smartum on suomalainen perheyritys, joka on rakentanut inhimillisempää suomalaista työelämää vuodesta 1995 lähtien. Luomme ratkaisuja, joilla työnantaja-asiakkaamme voivat tarjota työntekijöilleen joustavasti Smartumin työsuhde-etuja liikunnan, kulttuurin, lounaan, työmatkan ja hieronnan muodossa. Yli 13 000 asiakasyritystämme tarjoaa työsuhde-etuja lähes 700 000 työntekijälleen. Palveluverkostoomme kuuluu yli 28 000 kumppaniyritystä, jotka ottavat vastaan Smartum-maksuja.