Olemme päivittäneet tietosuojaselosteita koskien mm. asiakkaiden informointia tietosuojaselosteiden muutoksista. Tutustu tarkemmin

Keilaus-mies-yhdessa

Sinustako Smartumin uusi Junior Content Marketing Specialist?

Haluatko kasvaa ja kehittyä B2B-markkinoinnin ja asiakasviestinnän asiantuntijaksi? Onko työkyvyn ja hyvinvoinnin edistäminen lähellä sydäntäsi? Hienoa – haemme nimittäin myynti- ja markkinointitiimiimme Junior Content Marketing Specialistia ja saatat olla juuri se, jota etsimme joukkoomme. Tehtävä on ensi alkuun määräaikainen vuoden 2022 loppuun asti, mutta toivomme voivamme jatkaa sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevalla työsuhteella.

Smartumin Junior Content Marketing Specialistina tulet olemaan tärkeässä roolissa uuden kasvustrategiamme toteuttamisessa. Tehtävänäsi on tukea myynti- ja markkinointitiimimme tavoitteiden toteutumista vaikuttavalla asiakasviestinnällä ja sisältömarkkinoinnilla.

Samalla varmistat, että markkinointiviestintä on osaltaan luomassa parasta mahdollista asiakaskokemusta ja että asiakasmateriaalit ja ohjeistukset ovat ajan tasalla. Teet tiivistä yhteistyötä myynti- ja markkinointitiimin kanssa sekä muiden sisällöntuottajiemme kanssa.

Mitä kaikkea pääset meillä tekemään?

Tehtävänkuva on monipuolinen, ja painotus eri osa-alueiden välillä vaihtelee tilanteen ja tarpeen mukaan. Tässä maistiaisia toimenkuvaasi sisältyvistä tehtävistä:

  • B2B-asiakkuusmarkkinoinnin ja -viestinnän suunnittelu ja toteuttaminen monikanavaisesti: uutiskirjeet, blogikirjoitukset, verkkosivusisällöt ja some-kanavat.
  • Sisältömarkkinoinnin ja liidiprosessin tukeminen vaikuttavalla sisällöntuotannolla, jonka kohderyhmänä on henkilöstönsä hyvinvointia tukevat yritysasiakkaamme.
  • Jatkuva kokeiluihin ja dataan pohjautuva liidiprosessin kehittäminen.
  • Asiakasmateriaalien ja ohjeistusten tuottaminen ja ajantasaisuuden varmistaminen: presentaatiot, tuote-esitteet, oppaat sekä Help Center -artikkelit.
  • Asiakastapahtumien tuotanto niin livenä kuin online.
  • Selkeän ja asiakasystävällisen tekstin tuottaminen käyttöliittymiin.
  • Kun olet saanut nämä asiat hyppysiisi, voimme antaa sinulle lisää vastuuta digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen liittyen osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.

Uskomme, että onnistut tehtävässä parhaiten, jos

  • olet kiinnostunut niin B2B-markkinoinnista ja -myynnistä, hyvän asiakaskokemuksen luomisesta sekä työkyvyn ja hyvinvoinnin edistämisestä
  • sinulla on jo jonkin verran työkokemusta markkinoinnin ja/tai viestinnän tehtävistä
  • sinulla on kaupallisen alan tai viestintäalan koulutus tai olet valmistumassa lähiaikoina
  • hallitset MS Office -työkalut ja omaksut helposti uusia työkaluja
  • sinulla on kyky tuottaa selkeää kirjallista viestintää suomeksi ja englanniksi, ja tarvittaessa myös ruotsiksi. Hallitset myös oikeinkirjoitussäännöt.
  • kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
  • sinulla on tavoitteellinen ja kehittävä ote sekä luontainen kiinnostus analytiikkaa kohtaan
  • olet oma-aloitteinen ja tartut asioihin reippaalla otteella
  • sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot.

Kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmien hallinnan katsomme ehdottomasti eduksesi, samoin kuin verkkosivujen sisällöntuotantoa, bloggaamista, sähköpostimarkkinointia ja markkinointiautomaatiota koskevan kokemuksen. Plussaa saat myös siitä, että omaat kokemusta tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämisestä.

Meille on tärkeää, että jaat arvomme Avoin, Utelias ja Rohkea. Olet avoin kohdatessasi ihmisiä ja näkökulmia, utelias etsiessäsi parhaita ratkaisuja ja haastaessasi omaa ajatteluasi, ja olet rohkea kokeilemaan sitäkin, mitä ei ole aiemmin kokeiltu. Omaksut oman osaamisesi jatkuvan kehittämisen osana työnkuvaasi.

Mitä tarjoamme?

  • Saat kattavan perehdytyksen työhösi sekä jatkuvan tuen Marketing and Communications Leadiltä, joka auttaa sinua kasvamaan B2B-markkinoinnin ja -viestinnän ammattilaiseksi.
  • Sinua odottavat työstään innostuneet tiimikaverit, jonka kanssa voit sparrata ajatuksiasi ja ideoitasi.
  • Meillä tuetaan työn ja muun elämän tasapainoa sekä vaalitaan inhimillistä työkulttuuria. Kellokortteja meillä ei tunneta, koska luotamme siihen, että jokainen osaa suunnitella oman työaikansa parhaiten.
  • Tarjoamme kilpailukykyisen palkan lisäksi monipuoliset Smartumin työsuhde-edut, laajan työterveyshuollon, modernit työvälineet sekä mahdollisuuden käyttää 3 tuntia viikossa työaikaa liikuntaan tai kulttuuriin.
  • Mahdollisuuden saada tukea sisäiseltä valmentajaltamme, joka voi auttaa sinua kehittämään mielesi hyvinvointia tai itsensä johtamisen taitojasi.
  • Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Voit kuitenkin tehdä töitä joustavasti sekä etänä että toimistolla. Perehdytysjakson aikana sinun on hyvä varautua työskentelemään tiiviimmin toimistolla.
  • Smartumilla voit olla rennosti oma itsesi!

Hae 31.3. mennessä

Innostuitko? Lähetä meille CV:si sekä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveen kera mahdollisimman pian, viimeistään 31.3.2022 osoitteeseen rekry@smartum.fi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti kun löydämme sopivan tekijän, joten kannattaa lähettää hakemus mieluiten jo vaikka tänään. Jos haluat kysyä tehtävästä tarkemmin, voit soittaa Marketing and Communications Lead Suvi Jylhä-Vuoriolle (+358 40 840 3841) ma 21.3. klo 14-15 välillä tai ma 28.3. klo 15-16 välillä.

Smartumista

Smartum on suomalainen perheyritys, joka on edistänyt yksilöllistä hyvinvointia vuodesta 1995 lähtien. 13 000 työnantaja-asiakastamme tarjoavat työntekijöilleen Smartumin työsuhde-etuja, joiden piirissä on lähes 700 000 työntekijää. Smartumin valtakunnallinen palveluntarjoajaverkosto koostuu yli 28 000 yrityksestä, joissa maksun voi kuitata Smartum-eduilla.