Smartum Hierontaedun maksujen vastaanottaminen

Työnantaja voi vähentää henkilöstönsä hartioiden kireyttä tarjoamalla Smartun Hierontaetua. Klassiseen- tai urheiluhierontaan saapuva asiakkaasi voi kuitata maksun hieronnasta ainoastaan silloin, jos työnantaja on ladannut hänelle nimenomaan Hierontaetua. Smartumin Liikunta- tai Liikunta- ja kulttuuriedulla hierontoja ei voi maksaa, vaikka kuinka mieli tekisi.

Asiakas hoitaa maksun hieronnasta kätevästi kännykkää käyttämällä.

Smartum-mobiilimaksujen vastaanottaminen

SmartumPay on uusi mobiilisovellus, jolla asiakas voi kuitata hieronnan mutkattomasti. Hän voi käyttää ”Pikamaksua”, jolloin sovelluksesta valitaan oikea toimipaikka, mihin halutaan maksaa. Asiakas syöttää hieronnan hinnan ja vahvistaa maksun. Hän näyttää kuitin kännykkänsä ruudulta kassahenkilölle, joka tarkistaa maksun onnistumisen. Kuitista kannattaa tarkistaa summa, toimipisteen nimi sekä osoite. Kuitin yläkulmasta näkee, milloin maksu on suoritettu. Kuitissa näkyvä animaatio liikkuu 30 min. maksun luomisesta. Kuitti on voimassa kuitenkin myös tämän jälkeen.

Kuittia näpäyttämällä pääsee tarkistusnäkymään, jossa maksun voi merkata tarkistetuksi. Kuitin ja tarkistusnäkymän tilaksi muuttuu ”tarkistettu”. Näin varmistetaan, että hieronta lunastetaan kuitilla vain kerran. Maksu lyödään kassaan kuitissa näkyvällä summalla.

SmartumPay-sovelluksella on mahdollista maksaa myös QR-koodilla. Tällöin tarvitset QR-koodilukijan, SmartumPartner-sovelluksen tai voit syöttää koodin manuaalisesti Smartum-verkkopalveluun ja tehdä veloituksen sitä kautta.

Jos sovelluksella tehty veloitus on virheellinen, se voidaan mitätöidä Smartumin verkkopalvelun kautta.