Smartum language switcher

Tilauslistan avulla kätevästi tiedot edunsaajista

Tilauslista helpottaa edun järjestämistä ja hallinnointia etenkin silloin, kun työntekijämäärä on suuri. Palvelu toimii omassa Smartum-verkkopalvelussasi.

Vaihe 1:

Tilauslistan luominen

Määrittele ensin edun tyyppi, määrä ja mahdollinen omavastuuosuus/verotusarvo

Vaihe 2:

Edusta tiedottaminen

Valitse miten haluat tiedottaa edusta työntekijöille. Voit välittää valmiin tiedotteen joko sähköpostitse, ilmoitustaululla tai esimerkiksi yrityksen intranetin kautta.

Vaihe 3:

Työntekijöiden ilmoittautuminen

Työntekijät ilmoittautuvat edunsaajiksi rekisteröitymällä Smartum-verkkopalvelussa.

Vaihe 4:

Tilaaminen

Ilmoittautumisajan päätyttyä hyväksyt edun valinneet työntekijät ja tilaat edun napin painalluksella.

Kenelle tilauslista sopii?

Tilauslistan käyttö on välttämätöntä, kun tilaat nimettyjä seteleitä, Smartum Saldoa tai lataat työntekijöiden Smartum-tileille lisää saldoa. Nimeämättömien Smartum-seteleiden tilaajana palvelu sopii sinulle, jos koet, että tietojen kerääminen Smartum-edun haluavista työntekijöistä on työlästä. Palvelun avulla tiedotat edusta kätevästi ja työntekijät ilmoittautuvat edunsaajiksi suoraan Smartum-verkkopalvelussa. Työntekijöiden ilmoittautumiseen tarvitaan pääsy nettiin, joko työpaikalta tai kotoa.

Kiinnostuitko?

Kaikki rekisteröityneet tilaajat voivat luoda tilauslistan Smartum-verkkopalvelussa. Sieltä löydät myös tarkemmat ohjeet.