Smartum language switcher

Smartum Saldon hinnoitteluperuste

Kaikki Saldo-edut voidaan ladata samalle Smartum-tilille.

Smartum Saldo on sähköinen palvelu, jossa työnantajan tarjoama etu ladataan edunsaajan eli työntekijän Smartum-tilille. Työnantaja voi valita, lataako Smartum-tilille liikunta-, liikunta- ja kulttuuri-, lounas- vai työmatkasaldoa.

Voimassaoloaika

Etu on voimassa 15 kk lataamishetkestä. Voimassaoloajan jälkeen mahdollinen käyttämättä oleva Liikunta- tai Liikunta- ja kulttuuri- sekä Työmatkasaldo palautetaan työnantajan Smartum-tilille, josta se on jaettavissa uudestaan työntekijöille. Käyttämätöntä Lounassaldoa ei palauteta. Työnantajan Smartum-tilille palautettu Liikunta- tai Liikunta- ja kulttuuri- sekä Työmatkasaldo on käytettävissä palauttamispäivää seuraavan kalenterivuoden loppuun saakka. Työnantajan Smartum-tilin saldoa ei palauteta rahana.

Kustannukset

Smartum Saldon kustannukset ovat riippuvaisia edunsaajien määrästä ja tarjottavan edun kokonaisarvosta. Hinta muodostuu prosentuaalisesta tilinhoitomaksusta ja edunsaajakohtaisesta kortin hinnasta. Työmatkasaldolla maksu tapahtuu mobiilisti QR-koodin avulla, eli korttia ei tarvita.

Kadonneen kortin uusiminen maksaa 10 €/kortti.


 

Kiinnostuitko Smartum Saldosta! Ota yhteyttä.

 

Juha Viinikainen
avainasiakaspäällikkö

Puh. 040 777 7096
juha.viinikainen@smartum.fi

 

Esa Candelin
avainasiakaspäällikkö

Puh. 040 736 1959
esa.candelin@smartum.fi

   
 

Tiina Saarinen
asiakkuuspäällikkö

Puh. 040 562 0026
tiina.saarinen@smartum.fi

 

Tuija Varis
asiakkuuspäällikkö

Puh. 040 620 5233
tuija.varis@smartum.fi

 

Lue lisää Smartumin verkkopalvelusta: