Smartum language switcher

Smartum Palveluseteli palveluntuottajalle

Smartum Palveluseteliä on kehitetty alusta alkaen yhdessä palveluntuottajien ja kuntien kanssa. Vuodesta 2008 lähtien olemme käyneet tiivistä keskustelua palveluntuottajien kanssa tarjotaksemme kevyen ja helppokäyttöisen sähköisen palveluseteliratkaisun. Palveluseteliä koskeva laki astui voimaan 2009. Sen keskiössä on kuntalaisen valinnanvapauden lisääminen sosiaali- ja terveyspalveluissa sekä julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyön lisääminen. Smartum Palveluseteli on kehitetty nämä periaatteet huomioiden.

Sähköisenä maksuvälineenä Smartum Palvelusetelin veloittaminen Smartum-verkkopalvelussa on helppoa. Smartum tilittää veloitukset palveluntuottajalle kahdesti viikossa. Smartum Palveluseteli ei edellytä teknologiainvestointeja ja on vaivaton ottaa käyttöön. Palveluntuottajalle kustannukset ovat kolme prosenttia seteleiden tilityksistä. Nämä kulut tuottaja voi vähentää verotuksessa liiketoiminnan kuluna.

Smartum Palveluseteli tekee kunnille ja palveluntuottajille palvelusetelitoiminnan hallinnoinnin helpoksi. Palveluseteli.fi-käyttökohdehausta löytyvät kaikki Smartum Palveluseteliä vastaanottavat palveluntuottajat. Käyttökohdehaku tarjoaa palveluntuottajalle hyvän foorumin markkinoida myös muita kuin palvelusetelillä ostettavia palveluitaan.

Smartum Palveluseteli ei aseta rajoituksia yrityksen koolle. Useat palveluntuottajistamme ovat pieniä tai keskisuuria yrityksiä, joiden liikevaihto on kasvanut palvelusetelitoiminnan myötä. Tämä on puolestaan mahdollistanut toiminnan laajentamisen.

Palveluntuottajaksi liittyminen

Palveluntuottaja voi liittyä Smartum Palveluseteliä vastaanottavien yritysten verkostoon, kun tämä on hyväksytty palvelusetelipalveluntuottajaksi kunnassa, joka on ottanut käyttöönsä Smartumin sähköisen ratkaisun. Useimmat kunnat käyttävät hyväksymismenettelyä palveluntuottajien suhteen: kaikki kunnan asettamat kriteerit täyttävät tuottajat hyväksytään palveluntuottajahaussa mukaan toimintaan. Näin varmistetaan mahdollisimman laajan ja toimivan palveluntuottajaverkoston synty. Tällöin kuntalaisen aito valinnanvapaus toteutuu.

Mikäli sinulla on kysyttävää Smartum Palvelusetelistä, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu: 0207 498 820
Vaihde: 0207 434 420
Sähköposti: asiakaspalvelu@smartum.fi
Aukioloajat: arkisin klo. 8.30-16.00