Smartum language switcher

Smartum Palveluseteli

Olemme kehittäneet Smartum Palveluseteliä jo vuodesta 2008 yhdessä kuntien ja palveluntuottajien kanssa. Vuonna 2010 markkinoille tullut sähköinen palveluseteli on nyt käytössä 50 kunnassa joiden alueella asuu yli miljoona ihmistä. Lähes 600 palveluntuottajaa vastaanottaa Smartum Palveluseteliä.

Sosiaali- ja terveyspalveluiden järjestäminen sähköisellä Smartum Palvelusetelillä kattaa kaikki osapuolet: kunnan, kuntalaisen ja palveluntuottajat.

  • kunta tuotteistaa ja jakaa palvelusetelit Smartum-verkkopalvelussa
  • kuntalainen maksaa valitsemalleen palveluntuottajalle Smartum Palvelusetelillä
  • palveluntuottaja veloittaa seteliä verkkopalvelussa saaden tilityksensä Smartumilta

Internet-pohjaisen Smartum Palvelusetelin käyttö on helppoa ja kustannustehokasta kaikille osapuolille. Sähköisen palvelusetelin ansiosta ostolaskujen käsittely kunnissa poistuu ja palvelusetelitoiminnan hallinnointi kevenee.

Smartumin tarjoama palveluseteliratkaisu kattaa myös kuntien lakisääteisen palveluntuottajaportaalin ylläpidon. Kansallisesta Palveluseteli.fi-käyttökohdehausta löytyvät kaikki Smartum Palveluseteliä vastaanottavat palveluntuottajat seteleiden myöntäjätahojen ja hankittavien palveluiden mukaan.

Smartum Palveluseteli on kevyt sähköinen ratkaisu, joka ei edellytä järjestelmäintegraatioita eikä teknologiainvestointeja. Ratkaisu on vaivaton ja nopea ottaa käyttöön ilman erillisiä järjestelmähankkeita.

Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää!