Ajankohtaista

Smartum hakee Customer Delight Specialisteja

Smartum hakee kahta Customer Delight Specialistia

Oletko valloittava persoona, jonka sydän sykkii asiakkaiden ensiluokkaiselle palvelulle ja kollegoiden ilahduttamiselle? Smartumin Customer Delight -tiimissä etsitään lisää sydämellisiä kollegoita kokoaikaisiin, vakituisiin työsuhteisiin. Haemme ensisijaisesti ihmistä, jonka kohtaaminen jättää aina jälkeensä positiivisen tunnejäljen ja jonka lämpö ja empaattisuus välittyvät myös tekstin kautta.

Koska tiimistämme löytyy jo useampi juniori, etsimme nyt kahta kokeneempaa kollegaa, joilla on kokemusta asiakaspalvelun lisäksi myös myynnistä. Tiimissämme palvellaan henkilö- ja yritysasiakkaita puhelimitse ja digitaalisissa kanavissa, ja osallistumme myös tuote-, prosessi- ja järjestelmäkehitykseen.

Koska Smartumissa panostetaan paljon moniosaajatiimeissä työskentelyyn sekä yhdessä asiakkaidemme kanssa kehittämiseen, sinulla tulee olla hyvät vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot. Toivomme myös, että asiakaskeskeiset ketterät kehitystavat ovat sinulle jo entuudestaan tuttuja.

Pääasialliset työtehtävät

Palveluasiantuntijana palvelet henkilö- ja yritysasiakkaitamme puhelimitse sekä digitaalisten kanaviemme kautta osallistuen myös tuote-, prosessi- ja järjestelmäkehitykseen. Luonteeltasi olet lämmin ja huumorintajuinen ja tartut rohkeasti sekä oma-aloitteisesti ongelmakohtiin hakien ratkaisuja myös totuttujen ratkaisujen ulkopuolelta. Työsi on pääosin itsenäistä, mutta myös tiimityö on tärkeä osa arkeasi. Työaikasi on arkisin klo 8–17 välillä, mutta työsi voi sisältää vaihtelevasti myös ilta- ja viikonloppuvuoroja. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa, ja voit halutessasi tehdä töitä myös etänä.

Toivotut ominaisuudet ja osaaminen

  • Sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelusta ja myynnistä
  • Olet hyvä kommunikoimaan ja viestimään hoitaen laadukkaasti myös vaativat asiakaspalvelutilanteet
  • Kommunikoit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä (suullisesti ja kirjallisesti)
  • Koet sisäsyntyistä motivaatiota laadukkaaseen asiakaspalveluun ja sen jatkuvaan parantamiseen
  • Tuot positiivista energiaa tiimityöhön
  • Tietotekniset taitosi ovat ajan tasalla, ja sinulla on kyky ja halu oppia jatkuvasti uutta
  • Hallitset hyvin kokonaisuuksia ja omaat myös multitasking-taitoja
  • Tunnet ketterän kehityksen toimintatavat
  • Hallitset taloushallinnon perusteet
  • Sinulla on soveltuva koulutus ammattikorkeakoulusta tai muusta korkeakoulusta.

Lisäksi toivomme sinulta

  • Oma-aloitteisuutta
  • Luovaa ongelmanratkaisutaitoa
  • Rohkeutta kyseenalaistaa ja haastaa totuttua
  • Paineensietokykyä sekä painetilanteissa rauhallisuutta ja kärsivällisyyttä
  • Joustavuutta ja luotettavuutta
  • Huumorintajua
  • Tiimipelaajan asennetta.

Mitä Smartum tuo osaksi elämääsi?

  • Perhemäisen työyhteisön
  • Ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana uudistamassa Smartumia osana tiimiä, jonka toiminta näkyy suoraan lisäarvona asiakkaille
  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät työympäristössä, jossa sinua tuetaan ja kannustetaan kehittämään osaamistasi
  • Kilpailukykyiset edut (liikunta/kulttuuri/työmatka/hieronta/lounas sekä 3h työaikaa viikosta liikuntaan/kulttuuriin)
  • Viihtyisän työympäristön Helsingin ydinkeskustassa.

Smartumissa voit olla täysin oma itsesi ja kasvaa kohti täyttä potentiaaliasi!

Toivomme kuulevamme sinusta pian! Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveen ja CV:n kera 13.2.2019 mennessä osoitteeseen: rekry@smartum.fi 
Halutessasi voit myös soittaa Smartumin vt. johtajalle Suvi Widgrenille, 040 701 4110, seuraavina ajankohtina: ma 4.2. klo 10-16 tai to 7.2. klo 14-19. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian