Postin lakko vaikuttaa edelleen Smartumin setelien ja korttien kulkuun. Lue asiasta tarkemmin tiedotteestamme. PS. SmartumPay-mobiilisovelluksella sähköiset Saldo-edut ovat käytettävissä heti. Lue tiedote tästä

Ajankohtaista

Postin lakon vaikutukset Smartum-setelien ja -korttien kulkuun (päiv. 27.11.)

Postin lakko on päättynyt, mutta postinjakelussa on edelleen viiveitä. Vaikutukset näkyvät myös Smartumin setelien ja korttien kulussa.

Alla ohjeita erilaisiin tilanteisiin. Tätä tiedotetta on päivitetty 27.11. Huomioithan, että myöskään asiakaspalvelumme ei pysty arvioimaan tilannetta ja sen vaikutuksia tarkemmin kuin mitä alla on kerrottu.

Vaikutukset setelien toimittamiseen

Jos olet tilannut Smartumin seteleitä, huomioithan, että setelien toimittamisessa voi kestää normaalia pidempään. Jos haluat saada setelit nopeammin, voit tilata omakustanteisesti noutopalvelun esim. Matkahuollosta. Tässä tapauksessa ilmoitathan asiasta myös meille osoitteeseen tilitys@smartum.fi. Matkahuolto toimittaa setelit yritystäsi lähimpänä olevaan Matkahuollon toimipisteeseen.

Voit myös noutaa setelit Smartumin toimistolta, osoitteesta Yrjönkatu 11 B, 00120 Helsinki. Tässä tapauksessa sovi noutamisesta etukäteen kanssamme lähettämällä viestiä osoitteeseen tilitys@smartum.fi.

Huom! Yli 30 vihkoa sisältävät tilaukset lähetämme pakettina, jolloin toimittaminen saattaa onnistua nopeammin.

Vaikutukset setelien tilittämiseen

Jos olet tilittämässä seteleitä Smartumille, otathan huomioon, että setelien saapumisessa Smartumille voi kestää normaalia pidempään. Jos haluat saada setelit tilitettyä nopeammin, voit halutessasi toimittaa ne meille omakustanteisesti esim. DHL:n tai Matkahuollon kautta siten, että setelit toimitetaan Smartumin toimistolle asti. Toimitusosoite on Smartum Oy, Yrjönkatu 11 B, 00120 Helsinki.

Voit myös tuoda tilityksen Smartumin toimistolle, osoitteeseen Yrjönkatu 11 B, 00120 Helsinki. Vastaanottomme palvelee ma-ke klo 9-15. Vaihtoehtoisesti voit tuoda tilityksen porttikongin puolelta tavarantoimitus-ovesta ma-pe klo 8-15 välillä.

Vaikutukset korttien toimittamiseen

Myös Smartum-korttien toimittaminen saattaa viivästyä. Kortin normaali toimitusaika on kaksi viikkoa. Myöskään vanhentuvien korttien tilalle lähetettävät uudet kortit eivät välttämättä saavu perille ennen kortin vanhenemista.

Suosittelemme, että käytät Saldo-etujasi uudella SmartumPay-mobiilisovelluksella, jossa edut ovat käytettävissä heti. SmartumPaylla pääset käyttämään samaa saldoa kuin kortin kautta, eikä sinun tarvitse tehdä muuta kuin ladata maksuton sovellus ja kirjautua sisään. Kirjautuminen tapahtuu samoilla tunnuksilla kuin millä kirjaudut Smartum-verkkopalveluun eli ekstranetiin.

Jos olet juuri tilannut Saldo-etuja, SmartumPay on työntekijöiden käytettävissä heti, kun työnantajan maksusuoritus on saapunut tilillemme. Sovelluksesta voi näppärästi myös tarkistaa käytössä olevan Saldon määrän sekä sen, milloin edut vanhenevat.

Lataa SmartumPay-sovellus Google Play -kaupasta tai App Storesta.