Postin lakko vaikuttaa Smartumin setelien ja korttien kulkuun koko maassa 11.11. alkaen. Lue asiasta tarkemmin tiedotteestamme. PS. SmartumPay-mobiilisovelluksella sähköiset Saldo-edut ovat käytettävissä heti. Lue tiedote tästä

Smartum

Oletko sinä uusi Customer Success Specialistimme?

Oletko valloittava persoona, jonka sydän sykkii asiakkaiden ensiluokkaiselle palvelulle? Smartumin Customer Success -tiimissä tarvitaan sinua! Haemme ihmistä, jonka kohtaaminen jättää jälkeensä positiivisen tunnejäljen ja jonka lämpö välittyy myös tekstin kautta. Hakemamme uusi kollega on aidosti kiinnostunut auttamaan asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa. Jos olet lisäksi keskimääräistä nohevampi uusien teknologioiden parissa, olet mahdollisesti etsimämme henkilö!

Pääasialliset työtehtävät

Tiimissämme palvellaan henkilö- ja yritysasiakkaita puhelimitse ja digitaalisissa kanavissa. Asiakaspalvelumme on todellista asiantuntijatyötä, koska keskustelet saman päivän aikana sekä yritysten tilaaja-asiakkaiden, kumppaniverkostomme yrittäjien että etuja käyttävien työntekijöiden kanssa – ja heillä kaikilla on erilaiset kysymykset. Sinun täytyy siis kyetä omaksumaan suuria määriä tietoa ja käyttämään sitä nopeissa asiakaspalvelutilanteissa, minkä lisäksi käytät lukuisia erilaisia järjestelmiä. Ei huolta, koko tiimi perehdyttää sinut tähän tietomäärään! Smartumin Customer Success -tiimissä voit kehittyä jonkin tietyn asiakasryhmän erityisasiantuntijaksi, ja varmistamme, että motivoituneet työntekijät löytävät uralleen kasvupolkuja yrityksen sisällä.

Luonteeltasi olet lämmin ja huumorintajuinen. Tartut rohkeasti ja oma-aloitteisesti ongelmakohtiin hakien ratkaisuja myös totuttujen polkujen ulkopuolelta. Koska Smartumissa panostetaan moniosaajatiimeissä työskentelemiseen ja ratkaisujen kehittämiseen yhdessä asiakkaidemme kanssa, haemme ihmistä, jolla on hyvät vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot. Customer Success -tiimi osallistuu luonnollisesti tuote-, prosessi- ja järjestelmäkehitykseen. Siksi sinulle on hyötyä siitä, jos asiakaskeskeiset ketterät kehitystavat ovat jo entuudestaan tuttuja.

Smartumin arvoissa keskiössä ovat aitous, uteliaisuus, rohkeus ja avoimuus. Customer Success -tiimi puolestaan on yhdessä valinnut arvoikseen avoimen yhteistyön, rohkeuden toimia ja valmiuden sekä muuttaa asioita että muuttua itse. Toivomme, että nämä arvot sopivat yhteen henkilökohtaisen arvomaailmasi kanssa.

Toivotut ominaisuudet ja osaaminen

Saatat olla etsimämme henkilö, jos tunnistat itsesi suurimmasta osasta seuraavista:
• Sinulla on runsaasti kokemusta asiakaspalvelusta ja/tai myynnistä
• Olet hyvä viestimään ja hoidat laadukkaasti myös vaativat asiakaspalvelutilanteet
• Sujuva suullinen ja kirjallinen asiakaspalvelu onnistuu ainakin suomeksi ja englanniksi (jos myös ruotsiksi, olemme todella innoissamme)
• Asiakaspalvelutyö on sinulle sydämen asia ja nautit aidosti ihmisten auttamisesta
• Tuot tiimityöhön mukanasi positiivista energiaa ja ratkaisukeskeisyyttä
• Olet oma-aloitteinen, saat asioita aikaan ja haluat kehittää työtäsi jatkuvasti
• Hallitset hyvin kokonaisuuksia ja kykenet vaihtamaan nopeasti työtehtävästä toiseen
• Et säikähdä sanoja laskutus, verotus tai tilitys, vaan autat myös yritysasiakkaitamme saamaan parhaan hyödyn tuotteistamme liiketoiminnassaan
• Sinulla on korkeakoulututkinto, joka tukee tehtävässä

Tällä kertaa haemme tiimiimme henkilöä, jolla on valmiiksi osaamista asiakkaiden teknisiin kysymyksiin vastaamisesta. Käytämme työssämme lukuisia eri järjestelmiä (mm. CRM-, laskutus-, ja tilausjärjestelmiä sekä mobiilisovelluksia), joiden kehittämisessä ja ongelmatilanteiden ratkaisussa odotamme sinun olevan mukana. Sinun ei tarvitse olla koodari tai järjestelmäasiantuntija, mutta jos olet nopea oppimaan uusien järjestelmien käyttöä ja olet se joka usein ratkaisee kavereidenkin teknisiä ongelmia, tulet pärjäämään tässä työssä hyvin. Lisäksi luemme eduksi kaikenlaiset tietotekniset erityistaidot.

Työnteon käytännön asioita

Toivomme sinun aloittavan mahdollisimman pian, mielellään viimeistään 1.12.2019. Työpaikka on vakituinen (6 kk koeajalla) ja kokopäiväinen. Päivittäisen työaikasi tarkan aloitus- ja lopetushetken saat valita itse joustavasti, mutta asiakaspalvelumme on auki arkisin 9-16, joten se asettaa tietyt reunaehdot työajoille. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa ja voit halutessasi tehdä töitä myös etänä.

Odotamme sinun suhtautuvan intohimoisesti työhösi, mutta emme odota sinun olevan ihmisrobotti, joka unohtaa koko muun elämänsä uhraten kaiken työlle. Ymmärrämme, että ihmisillä on myös perhe ja harrastuksia emmekä odota sinun olevan tavoitettavissa vapaa-ajallasi. Kattavan etupaketin lisäksi kannustamme työntekijöitämme palautumaan myös työpäivän aikana antamalla käyttöön 3 tuntia työaikaa liikuntaan tai kulttuuriin viikoittain.

Hakijat, työntekijät ja Smartumin asiakkaat ovat yhdenvertaisia riippumatta heidän sukupuolestaan, iästään, alkuperästään, perhetilanteestaan, uskonnostaan tai seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Työ Smartumilla tuo elämääsi:

• Perhemäisen työyhteisön ja sinua kovasti odottavan tiimin, joka puhaltaa yhteen hiileen
• Ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana uudistamassa tapaa, jolla työsuhde-edut ja hyvinvointi näkyvät suomalaisessa työelämässä
• Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät työympäristössä, jossa sinua tuetaan ja kannustetaan kehittämään osaamistasi
• Loistavat edut: kulttuuri- ja liikuntaedun, lounasedun, hierontaedun ja työmatkaedun. Lisäksi voit käyttää 3h työaikaasi viikoittain urheiluun tai kulttuuriin
• Viihtyisän työympäristön Helsingin ydinkeskustassa ja luottamukseen perustuvan etätyökulttuurin
• Smartumissa voit olla oma itsesi ja kasvaa kohti täyttä potentiaaliasi!

Toivomme kuulevamme sinusta pian, sillä meillä on nopea tarve osaajalle! Lähetäthän hakemuksesi CV:n kera viimeistään torstaina 7.11.2019 osoitteeseen: rekry@smartum.fi. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja soittamalla Customer Success Director Minna Rantamalle (+358 50 566 7888) seuraavina ajankohtina: pe 1.11. klo 14.30-15.30 tai ma 4.11. klo 10-11.